sobota, 17 listopada 2007

Cudownie jest...

Wreszcie Bóg uczy mnie nowych i bardzo ważnych rzeczy. Cudownie jest czuć Jego obecność i troskę. Cudownie jest gdy daje mi nowe wizje i obrazy... gdy mówi do mnie. Jego słowa tak delikatnie wypływają gdzieś wewnątrz mojego serca. Jest w nich tyle pokoju, miłości i ciepła. To naprawdę niesamowite uczucie - zupełnie nie do opisania. Cały topię się gdy słyszę Jego słowa.

Hehe... z tej perspektywy naprawdę śmieszne wydają się te wszystkie osoby, które mówią: "Boga niema". Po niecałych dwóch latach chodzenia Bożymi ścieżkami, Jego obecność jest dla mnie bardziej oczywista niż niejedna prawda udowodniona naukowo.

Dziękuję Ci Panie że jesteś moją siłą każdego dnia.

2 komentarze:

Jaskra pisze...

to niezłe fazy masz :)
a jesteś pewien, że to On mówi ??

Ada pisze...

Pisze się NIE MA. Właśnie, jesteś pewny? Kurczę Paweł, za kogo Ty się uważasz? Za "mentora"? Mentor wg słownika języka polskiego to "doświadczony, mądry doradca, nauczyciel i wychowawca". Niestety, albo i "stety" Ty nim jeszcze nie jesteś. I obyś nigdy nie był.

Prześlij komentarz